Advies & Strategie
Klantgerichte Communicatie
Je hebt een eigen onderneming. Geweldig natuurlijk, maar zoveel dingen om over na te denken. Bijvoorbeeld wie je doelgroep nu eigenlijk is, hoe je deze kunt bereiken, en welke middelen je het beste in kunt zetten.
Vaak benader je je doelgroep met de beste intenties maar komt de boodschap onvoldoende over. Hoe pak je dit nu aan? Key Communication kan je helpen!
Laten we samen jouw communicatie strategie onder de scan leggen en de meest effectieve manier voor jou bepalen.
Communicatie bij Veranderingen
Het moment is aangebroken...
Het is tijd voor verandering binnen je bedrijf. Misschien is de reden positief en kun je een langverwachte doorgroei maken. Of wil je je imago/identiteit bijstellen.
Maar het kan ook zijn dat er een ingewikkeldere verandering op komst is zoals een reorganisatie of cultuurverandering. Wat de situatie ook is. Alles valt of staat met 'goede' communicatie. Zullen we kijken naar een passende aanpak?
Crisiscommunicatie
Help, er is iets ergs gebeurd!
Dat is al vervelend genoeg natuurlijk. Maar hoe blus je de eerste brand, wie doet dan precies wat? En hoe breng je deze pittige boodschap naar buiten? Allemaal vragen waar je gelukkig niet vaak bij stil hoeft te staan. Maar wat als de situatie zich toch voordoet? Het is belangrijk om dan snel, kalm en effectief te handelen. We werken samen aan een crisisplan waarin alle eerste stappen vastgelegd worden zodat de juiste personen in actie komen. Daarna denkt Key Communication natuurlijk graag mee over het 'hoe nu verder'.